Insel hoppen - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van Levinia Arkel - WaarBenJij.nu Insel hoppen - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van Levinia Arkel - WaarBenJij.nu

Insel hoppen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Levinia

09 April 2007 | Griekenland, Naxos

Hallo luitjes,
Fijn om te horen dat ik zo gemist wordt in ons mooie kikkerlandje. Vooral om de mooie reden van mijn klote lach en mijn feestjes. Als ik terug ben geef ik uiteraard een reuze feest miekje en zal ik mijn lach lekker door de kamer laten schallen pasje!

Maar genoeg gezever, ik ben op dit moment heerlijk aan het Insel hoppen. Marie, Miek en Ik zijn begonnen op Syros. Was meteen een super begin, wat een mooi eiland was dat. Mooie gekleurde huisjes tegen een berg aan, kerkje op de top en mooie strandjes in de baaien. Helaas heeft miekje ons na Syros moeten verlaten en ik kan je zeggen:'We missen je echt!'

Marie en ik zijn verder getrokken naar mykonos, 'het feest eiland'. Ik had er eerst totaal geen zin in omdat het zo bekend staat. Maar ik moet je zeggen, zo buiten het touristen seizoen om is het echt super. We sliepen op een camping in een cabine. Dat houd in een witte hut met daarin 2 bedden. Annemiek B (klinkt als een crimineel heh)zei dat ik net deed alsof ik in een hut in Kenia zat nou dat klopte hier wel! Volgens Marie kwamen alle werknemers uit Kenia. Het strand, genaamd, paradise beach, was echt heerlijk. Naast relaxen hebben we hier flink gecultuur tript! We hebben Delos bezocht. Eiland vol ancient overblijfselen. Was een leuk tripje, tussen de Amerikaanse oudjes met wie we overigens erg veel hebben gelachen.Er was er eentje zoek en dat gaf een hoop ophef.

Na Mykonos zijn we verder getrokken naar Paros. Hier hebben we Pasen gevierd op zijn grieks. We werden uitgenodigd om pasen te vieren bij de hotel Eigenaar. Het gevolg was dat Marie en ik aan een spit zaten te draaien waar 2 Lammetjes aan gespiest waren. Het was wel leuk om ff te doen, maar het was bloedheet boven die kolen en bovendien wiebelde het zakie van het ene lam er nog aan. Best wel onsmakelijk. Naat me stond een emmer met leeg geperste darmen en in me hand een stuk lams lever. Ik heb het opgegeten uit beleefdheid en ik moet zeggen dat het 10x beter is dan kippen lever, maar de omstandigheden maakte het er niet smakelijker op. Verder hebben Marie en ik onze pasen doorgebracht in een heel klein dorpje, Lefkes, en op het strand. Niet verkeerd zou ik zeggen.

Nu zitten we op Naxos, in een relaxed pensionnetje voor spotgoedkoop. Morgen gaan we de grot van Zeus bezoeken (1 van de honderden in griekenland)en mount zeus bekijken/ beklimmen :). Donderdag op naar Santorini waar we met de Matsi gang bang hebben afgesproken en Miekje weer zullen zien! Heb er zin in! Wel me witte paaseitjes gemist!!!! Maar niks gaat boven een lammetje vers van t spit!

Kus en Kalo pasxa! ofwel Goed pasen!

  • 10 April 2007 - 07:00

    Elise:

    Ja 2 dagen te laat, maar jij ook nog vrolijk pasen ;)
    Klinkt lekker uitgeperste darmen en lever... ieeeuuww :p
    Getsie moet er niet aan denken... dan maar gewoon chocolaatjes hoor hihi
    Veel plezier vandaag bij de grotten, als zeus er zit, de groeten ;) haha
    Dikke kus elise

  • 10 April 2007 - 11:11

    Pasquale:

    Joder Tia! Dat meen je toch niet. Ga je me nou vertellen dat je de darmen en een lever heb gegeten van een lammetje?? Jij dierenbul! Nee, maar wat je zegt. GRieks ben je dat kan je niet worden. En jij bent het hoor!

    Ik mis je zoooooooo erg! En je noemde me Pasje ik ben zo vereerd. Ik bedoel gewoon Pasje of PasJUHHHHH is wel een verschil natuurlijk ;)

    Ik ga over 1 weekje al naar Kayltje. En ik moet je nog lekker wat vertellen want kreeg gister een sms whaha wat een humor!

    Kus

  • 12 April 2007 - 16:38

    Donja:

    Hey chica!

    Ben je veilig aangekomen met de boot? Of werd het toch zwemmen? :P
    Maar gadverredamme, dat jij dat gegeten hebt... Je zal er wel groot en sterk van worden ;)
    Hey muppet... have fun en zullen we binnenkort weer eens webcammen? Was lachen he :)

    Doei doei!! Kussies

  • 16 April 2007 - 15:04

    Donja:

    Zal ik dan nog maar een berichtje neerzetten... ;) Arm kind... :p

    Morgen ben ik jarig... Zal je aan me denken?? Ik wel aan jou hoor mop!

    Dikke knuffel Donja

    PS. Ik bereid me nu al voor op je feestjes :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Naxos

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Juni 2007

Sofia enzo

12 Mei 2007

Istanbul

25 April 2007

Insel hoppen deel 2

09 April 2007

Insel hoppen

02 April 2007

School e.d.
Levinia

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 14936

Voorgaande reizen:

07 Februari 2007 - 07 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: