Insel hoppen deel 2 - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van Levinia Arkel - WaarBenJij.nu Insel hoppen deel 2 - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van Levinia Arkel - WaarBenJij.nu

Insel hoppen deel 2

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Levinia

25 April 2007 | Griekenland, Naxos

vervolg van alle eilanden pret.

De volgende dag zijn Marie en ik inderdaad de grot van Zeus gaan bezoeken. De wandeling naar de grot toe was super gaaf met lekker veel klim en klauterwerk. Onze zelf ontspanner foto’s werden ons weer bijna fataal. Rennen om op tijd op je plek te zitten boven een afgrond is niet ideaal! Marie wilde heel graag een keer een grot zien aangezien onze kleine meid er nog nooit een bezocht heeft. Eenmaal bovenaan gekomen hebben we ons rot gelachen om de grot. Wat een flut ding! Je kon er geen eens in en er stond met rode cravity naast geschreven ‘ Cave of zas’. Maar goed dat deerde niet want de wandeling was super en het uitzicht amazing. Het stikte onderweg weer van de salamandertjes en ander gespuis. Ik was Marie net de stuipen op het lijf aan het jagen over slangen, toen ik op een steen ging staan waar nogal een sissend geluid onder vandaan kwam. Toen vloog ik zelf gillend 2 stenen hoger maar er lag gewoon een bron met water onder de steen.

De derde dag op Naxos hebben we nog wat dorpjes bekeken en Melanes kouros. De taxi chafeur (opeens reden er geen bussen meer op het eiland) had ons afgedropt in het dorpje Melanes. Hij wees, ja 2km die kant op. Dus wij vol goede moed op pad. Uiteindelijk bleken de 2km er 5 te zijn met flinke bergjes. Op zich niet zo erg en we hadden relaxed weer. Het leuke was dat ik die dag net besloten had me nieuwe gezus sandaaltjes aan te doen. Dat heb ik dus met flinke blaren mogen bekopen. ‘S avonds zijn we lekker in een tavernaatje gaan eten met de voetjes omhoog.

De volgende dag was het zover, op naar Santorini. Eindelijk weer herenigd met Miekje en de andere gang bang. We stapte op dezelfde boot als de anderen die vanaf Athene kwamen. In eerste instantie wisten we dat helemaal niet dus dat was een leuke ontmoeting. Een beetje zo’n ‘wat doe jij nou hier?’ moment.
Santorini was echt super tof. Als je aan komt varen kijk je tegen een super hoog klif op met allemaal schattige huisjes erop. Aan de andere kant heb je vulkaan eilandjes die grote deels uit lava bestaan.
Op santorini hebben we heel veel lol gehad met z’n allen. We hebben een rood strand bezocht, lekker uit eten geweest, vulkaan eilanden bezocht en naar de hotsprings geweest. Naar de hotsprings moest je zwemmen vanaf de boot. Ik jumpte vol goede moed in het water, maar ik was er ook snel weer uit. Het zeewater was zo koud dat ik gewoon geen adem meer kreeg. Een paar andere dappere dodo’s hebben het wel gedaan de rest bleef op de boot.

Waren in ieder geval super relaxte dagen. Ik heb erg genoten van mijn eiland hoppen. Nu weer naar school en uitkijken tot eind mei wanneer paps mams Soliet en Richard langskomen! J

  • 25 April 2007 - 12:09

    Pasje:

    Oh lieve Levien. Held op veel te grote sokken voor een beekje water. Ik ben ook bang voor salamanders heur. HAHA.

    En zo´n ijsbad schijnt super goed te zijn voor je bloedbaan.

    Morgen komt Annemiek gezellig! Wanneer was jij nou van plan terug te komen want kom je nog steeds via Madrid terug?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

    Oke doei.

  • 25 April 2007 - 12:56

    Zomerpeentje:

    Hee levientje bedankt voor je kaartje!!! Wat lief :)
    Ohh zoveel mooie foto's wow!! Enuuh zo'n huisje wil ik ook wel hihi heerlijk in griekenland. Leuke Gesus sandaaltjes', jammer van de blaren :)
    Pff moet weer ff doorleren int zonnetje dan wel gelukkig. Bijna klaar nog 1 tentamen jeeej...
    Nou ik lees je weer! Dikke knuffel van elise a.k.a. de zomerpeen (h)

  • 25 April 2007 - 14:46

    Donnie:

    Hey lieverd!

    Dat eiland hoppen doet je goed. Je ziet er erg gezond uit met je rode wangetjes :) Die Gesus sandalen vind ik echt hip! Neem voor mij ook maar een paar mee... ;)

    Schoolse!

    Kus

  • 04 Mei 2007 - 18:39

    Miek:

    Levinia!

    Wouw wat een mooie foto's. Daar wil ik ook allemaal heen! Ik schrok een beetje van foto 114. VAN WIE ZIJN DIE STOMPJES ACHTER JE, KOMEN DIE UIT JE RUG! haha.
    Je ziet er goed uit meisje.
    Veel plezier en met de familie arkel!
    Ben op zoek naar en goed ticket. Ik kan zelfs nog langer dan 8 dagen komen! YES. Je hoort van me! Kus Miek

  • 05 Mei 2007 - 11:59

    Angela:

    Hey levje wat een verhaal en lekker veel foto's!

    Lukt het weer een beetje op school? Nouja, gelukkig hoef je niet lang meer. Is je kamer nog heel? Of heb je weer alles gesloopt haha.

    Trouwens, foto 114 kan ik echt niet vinden, welke is dat dan, nu ben ik benieuwd, het mysterie!! :P

    Kusjes, Angela.

  • 06 Mei 2007 - 14:03

    Jean Jaque:

    heey wildebras,

    ben jij ff lekker bezig!ik heb nog steeds de hoop langs te komen, dmv heel veel geluk en een last minute!doe je best, en je weet het: niet gelachen is niet geleefd.

    Kus Jardie

  • 07 Mei 2007 - 18:56

    Joke En Piet V.:

    Hoi Levien,
    Eindelijk je site gelezen.
    Wat heb je al veel gezien en gedaan!
    Leuk Hoor!Ook de foto's.
    Nog vele onwijs gave dagen en de groetjes van Joke en Piet V.
    Doei!
    xxxxxxjes

  • 09 Mei 2007 - 09:18

    Piet:

    Hey harrie, anders hou jij ff je ogen open tijdens de les en laat die spullen lekker in Kassandrou. jaaaasaaaaaaaaaaaaaaaas!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Naxos

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Juni 2007

Sofia enzo

12 Mei 2007

Istanbul

25 April 2007

Insel hoppen deel 2

09 April 2007

Insel hoppen

02 April 2007

School e.d.
Levinia

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 14934

Voorgaande reizen:

07 Februari 2007 - 07 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: