School e.d. - Reisverslag uit Thessaloniki, Griekenland van Levinia Arkel - WaarBenJij.nu School e.d. - Reisverslag uit Thessaloniki, Griekenland van Levinia Arkel - WaarBenJij.nu

School e.d.

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Levinia

02 April 2007 | Griekenland, Thessaloniki

School

Zo de eerste weekjes school zit erop en nu is alweer de vakantie begonnen. Ik heb geweldige leraren…een Rita Verdonk met blauwe high lights een komische Erik Clapton en een nogal meegaande leraar die zegt als je 20 kantjes voor een opdracht te veel vindt… o doe dan maar 5. Mijn vakken zijn wel oké, ik kom terug als een media expert of als een vet goede journalist. Mijn rooster is goed heb maandag en dinsdag vrij, daarentegen moet ik wel op vrijdag avond naar school van 6 tot 9. Maar ik volg nu alle vakken en ik kan nog dingen veranderen.
De laatste week van maart was een gezellige week in Matsi. Onze 2 lieve Nederlandse freunden waren jarig! Dus dat werd een Hollandse avond vol geweldige artiesten. Judith en ik hadden een boterkoek gebakken, maar om eerlijk te zijn was ie niet te vreten en aan het eind van de avond eindigde er ook een stukje op het plafond. Daarna zijn we lekker gaan stappen uiteraard, en toen het haantje al kraaide weer terug gekomen. De vrijdag die volgde werd in de supermarkt doorgebracht. Ja het is niet te geloven het heeft onze hele dag in beslag genomen, ik denk dat Marijn nog nooit zo’n leuke verjaardag heeft gehad als in de supermarkt! Savonds was het dan eindelijk zover mijn eerste BEERasmus party. Hoe fout wil je het hebben, voor een 10tje je helemaal lens drinken aan de Amstel.
Verder bestond de week uit nog veel avondjes stappen uit eten met onze spaanse vriendin Alicia omdat ze ook jarig was en uiteraard, en niet te vergeten, school. De eerste essay is ingeleverd, dus ben benieuwd.

Over 2 uur vertrek ik met de trein naar Athene. Daar blijven we een nachtje slapen en de volgende ochtend vertrekken we naar het eiland Syros. We gaan heerlijk 2 weken eiland hoppen en heb er echt zin in! Wel is kleine Marie een beetje ziek dus hopelijk is die snel weer op en top! We hebben een tentje gekocht, en we hebben m even uitgetest in matsi. Hij stond prachtig in de hal.
Ik ga er nu vandoor om de laatste dingen te regelen en ik zal jullie snel over mijn eiland avonturen berichten:)

bedankt voor jullie berichtjes!!!
kus levien

  • 02 April 2007 - 14:26

    Soliet En Rich:

    hehe eindleijk weer is een berichtje haha veel plezien met je hop tour en we horen de berichten wel weer. hier nu ook lekker weer. groetjes

  • 02 April 2007 - 19:25

    Angela:

    Hey levje, veel plezier met de eilandjes en hopen dat je spotgoedkope tentje het volhoudt haha!

    Kusjes van mij!

  • 02 April 2007 - 20:09

    PASQUALE:

    OMG!
    Ik mis je zooooooooooooooooo met je vervelende lach en je klote opmerkingen!

  • 03 April 2007 - 16:28

    Annemieke:

    ik ook hoor pasquale! ik mis vooral levien der feestjes..jammer dat ik de laatste keer niet lekker alleen was gekomen.. maar kindje leuk stuk! hihihi kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Thessaloniki

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Juni 2007

Sofia enzo

12 Mei 2007

Istanbul

25 April 2007

Insel hoppen deel 2

09 April 2007

Insel hoppen

02 April 2007

School e.d.
Levinia

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 14946

Voorgaande reizen:

07 Februari 2007 - 07 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: