Daar gaat ze - Reisverslag uit Thessaloniki, Griekenland van Levinia Arkel - WaarBenJij.nu Daar gaat ze - Reisverslag uit Thessaloniki, Griekenland van Levinia Arkel - WaarBenJij.nu

Daar gaat ze

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Levinia

01 Februari 2007 | Griekenland, Thessaloniki

Daar ben ik dan met me eerste verhaaltje. Ik hou het lekker kort omdat dit natuurlijk nog uit huize Arki komt. Over 5 nachtjes vertrek ik. Eerst naar Londen waar ik ziels gelukkig 2,5 uur op het vliegveld mag doorbrengen en dan, op naar Thessaloniki.
Gelukkig ben ik niet alleen maar met mijn fellowship of thessaloniki:)Marielle, Mieke en Judith.
Nou ik ga proberen alles een beetje bij te houden en ik verwacht heel wat moreel support van jullie via de berichtjes!HAHA

de mzzl Kus levien

  • 01 Februari 2007 - 19:46

    Judith:

    Jeej!! Als ik je niet meer spreek (want?...), een hele goeie vlucht, en tot over 18 daagjes (jaja, ik tel ook al af...)

    xxx Frodo :P

  • 02 Februari 2007 - 09:50

    Baukje:

    Heel veel plezier!! xxx baukje

  • 06 Februari 2007 - 11:06

    Madelon:

    Hee Levien!

    Jij ook heel veel plezier in Griekenland he?? Geniet ervan, en niet te veel aan school doen he ;-).... Tot over een half jaartje!

    xxx Madelon

  • 08 Februari 2007 - 15:24

    Donja:

    Haai mopsie!!

    Goed aangekomen? Ik werd dinsdagnacht nog wakker om een uurtje of 5 en toen moest ik meteen aan jou denken. Hoe je met de slaapoogjes op Schilphol zou staan ;)

    Ik zou je nog op de hoogte houden van mijn praktijkexamen... Nou je zal het niet geloven, maar het is afgelast door de hevige sneeuwval :( Heb ik weer...
    Nu wordt het waarschijnlijk in de voorjaarsvakantie. Maar dat laat ik je nog wel weten!!

    Enjoy and have fun babe!!

    Koes koes Donja

  • 09 Februari 2007 - 10:43

    Mans En Paps :

    hoi meisie
    we hopen dat je veel plezier hebt en mooi weer. Sinds je weg bent is het hier koud dus je zit wat dat betreft zeker goed.We zijn al erg benieuwd naar de eerste fotos hoor!!
    groetjes aan je fellowship.
    kussss pap en mam

  • 10 Februari 2007 - 13:26

    Yoooo:

    levientje, heb je de vliegreis goed doorstaan.zonder angsten en paniekaanvallen?ook geen tbc patienten naast je. ik hoop het maar. ik wens je het allerbeste. dat weet je. Doehoei! kusjes jardie

  • 11 Februari 2007 - 21:01

    Peen:

    Joehoe!! Ben weer terug int natte kikkerlandje :p
    Heb je me smsjes nog gehad??
    Kamer met zee-zicht??
    Veel plezier met je rondreis
    liefs elise

  • 13 Februari 2007 - 17:54

    Pasquale:

    Ooooooh LEVIEN waar blijven je heftige Corfu verhalen en zo joh! Leuk he smsen? Me btg gaat alleen erg snel hahahaha GRAPPAG.
    Zeg putie. Let op jezelf he.

    Adios en de mazzel! Spreek je snel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Thessaloniki

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Juni 2007

Sofia enzo

12 Mei 2007

Istanbul

25 April 2007

Insel hoppen deel 2

09 April 2007

Insel hoppen

02 April 2007

School e.d.
Levinia

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 14971

Voorgaande reizen:

07 Februari 2007 - 07 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: