Goed begin - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Levinia Arkel - WaarBenJij.nu Goed begin - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Levinia Arkel - WaarBenJij.nu

Goed begin

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Levinia

14 Februari 2007 | Griekenland, Athene

Kalinichta Freunden en familie,

Hoe gaat het allemaal met jullie?
Ik ben ondertussen alweer een week weg en heb echt al enorm veel gedaan en gezien.
We zijn onze reis begonnen bij onze griekse vriendin Sophie.Bij haar hebben we de eerste nacht in huis geslapen en ze heeft ons de volgende dag op een lekker grieks ontbijtje getrakteert, namelijk boegatsa! Ik heb sophie wel gelijk uit dr slaap gehouden met mijn leuke slaap geluidjes! De rest van de nachten hebben Mariel en Miek mijn mooie verhalen aan mogen horen. Komt vast door alle comotie!
De volgende dag naar Meteora vertrokken, super gave rotsen met daar bovenop kloosters (nog even wachten op de fotos.)Bovendien heerlijk weer en een pitoresque spotgoedkoop hotelletje.

Na meteora hebben we de bus gepakt naar Ioanina, mooie stad aan een enorm meer. Na 1 dag Ioanina hielden we het voor gezien en zette de reis voort naar Corfu,via igoumenitsa met de boot. Corfu stad is erg tof! Alleen een slaapplek vinden was niet easy. We zitten nog buiten het seizoen en alles is dicht! Op corfu lekker van de stranden genoten alleen de dorpjes waren uitgestorven. De hotel eigenaren fronste, druk schilderend, hun wenkbrauwen. 'What are you doing here?' Haha dat vroegen wij ons ook af! Op het strand lekker geduizend, nieuw spelletje dat ik van Mariel en Mieke heb geleerd. Die spelen het tot ik er ziek van word!

Na corfu zijn we vertrokken naar de peleponessos, een ontzettentd mooie treintocht vanaf Diakofto naar kalavryta gemaakt en nu in Nafplio, een geweldige stad en na een dag regen gister vandaag weer geweldig weer. Volgende keer meer over Nafplio, Mycanae, epidaurus en Athene.
Tot slot wil ik nog even mijn eerste indruk van greece met jullie delen:Alle weer uitersten (zon, regen, sneeuw), Geweldig landschap, vervelende mannen!, idiote weggebruikers (vooral de buschaufeurs), Wc's kunnen niet op slot (vraag me niet waarom)maar vooral een gastvrij land met naast de vieze mannen een hoop lieve mensen die zwetend een woordje engels voor je proberen te spreken!

  • 14 Februari 2007 - 20:05

    Deborah :

    ey ik hoop dat je snel je kamer in mag en verder nog veel plezier xxxx van ons allemaal

  • 14 Februari 2007 - 22:17

    Mam En Pap :

    leuk verhaal lieverd...en ja dat is nou het toppunt van gastvrijheid he....wc's die niet op slot kunnen...tjonge wat hebben jullie veel gezien al..een dikke knuffel van ons

  • 15 Februari 2007 - 08:25

    PASQUALE:

    Ik wilde gister al reageren maar toen had ik ineens telefoooon!

    Ja natuurlijk hang je aan de muur, wat denk jij dan!!! Muhahah we hadden dus beter samen naar Marokka gemoeten. Maar ja dan hadden we helemaal geen rust gehad mennnn!

    Zegggg.. Je verhaal is weer geweldig. WAT KOMEN JULLIE HIER DOEN????? WHAHAHA

    En duizenden is leuk he? Ik was enorm goed in! SCHOPPEN VROUW, de groeten!

    Beso

  • 15 Februari 2007 - 11:35

    Miek:

    Heey Levientje,
    het klinkt goed allemaal! Veel plezier in Nafplio, Mycanae, epidaurus en Athene!!Tot horens!
    xxxx
    (Volgende keer wel met foto's graag!)

  • 16 Februari 2007 - 17:21

    Joyce(mama Pasquale):

    Hoi Levien,
    Wil je even gedag zeggen en veel plezier wensen. Fijn he die wc deuren in Griekenland? Volgens mijn moeder mag je blij zijn dat er tegenwoordig sowieso deuren zijn, haha.
    Groeten Joyce

  • 17 Februari 2007 - 09:20

    Peetje:

    Hoi Levien,je hebt al heel wat gezien, leuk hoor, jammer van de wc deuren. maar ja het is niet anders.Ik vind het leuk om te lezen wat je zo al mee maakt.
    Groetjes en VLEK

  • 17 Februari 2007 - 09:34

    Soliet:

    hey levien eindelijk weer een berichtje. nog veel plezier de komende dagen. jammer van de mannen haha hadden nu met kerst wel een griek verwacht. maar dat zit er dus niet in. geintje hoor.
    groetjes

  • 17 Februari 2007 - 09:45

    Gwenda En Jeroen:

    Hoi Levien!

    We zijn gisteren naar de verjaardag van Joke geweest en je moeder heeft ons je site gegeven. Leuk! We zullen je de komende tijd blijven volgen en hopen dat die studentenprotesten snel over zijn! Geniet lekker van je rondreis en tot schrijfs!

    Groetjes, Gwenda en Jeroen

  • 17 Februari 2007 - 11:19

    Glika Mieka:

    hey backpackschildpad, pas je op voor rioolputjes? toedeloe!

  • 19 Februari 2007 - 12:37

    Jardie:

    leuk hoor, mij met je dronken kop smsjes sturen.haha.ga zo door!
    veel kusjes en liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Juni 2007

Sofia enzo

12 Mei 2007

Istanbul

25 April 2007

Insel hoppen deel 2

09 April 2007

Insel hoppen

02 April 2007

School e.d.
Levinia

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 14973

Voorgaande reizen:

07 Februari 2007 - 07 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: