relaxen - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Levinia Arkel - WaarBenJij.nu relaxen - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Levinia Arkel - WaarBenJij.nu

relaxen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Levinia

05 Maart 2007 | Griekenland, Athene

Jasas!
Na al het gefeest van de afgelopen week was ik eigenlijk wel weer een klein beetje aan relaxen en slaap toe. Vrijdag avond hebben we ons dus rustig gehouden en met Sophie in een grieks barretje afgesproken. Sophie nam wat vrienden mee. Een van de jongens heeft ook een half jaartje in Den Haag gestudeert en de ander wil graag volgend jaar gaan. Na je begrijpt het al dat schept een band! Wij hen een beetje Nederland geleerd, zij ons Grieks wat eigenlijk niet voor herhaling vatbaar is;)

De volgende dag, werd het na al het studenten voer van de cantine en de magere potjes gekookt op een pit, weer eens tijd voor een lekker maaltje. We zijn heerlijk uit eten geweest in een taverna met live muziek (uiteraard grieks). Daarna nog naar een super leuk oosters cafe geweest, genaamd Orient. Hier worden ook rock en roll feestjes gegeven e.d dus daar moet ik binnenkort een keerje laat heen.

Zondag zijn we met onze Matsi maatjes op stap gegaan naar Halkidiki. We zijn daar lekker naar het strand geweest in Kalithea. Wat een luxe als je in maart al lekker van het zonnetje kan genieten. We hebben lekker geluierd, gek gedaan en ons goed vermaakt. Morgen huren we een auto en gaan we de Prespa lakes bezoeken. Nog even genieten van me laatste weekje vrij, want goed nieuws....Ik kan gewoon in griekenland blijven. Vandaag hebben we een docent ontmoet en de english department krijgt met of zonder staking hoe dan ook les, al is het ergens in een parkje;)

Solietje nog gefeliciteerd! Speciaal een foto voor jou met de griekse tekst gefeliciteerd!! Dus kijken! Kussies

• 05 Maart 2007 - 16:59

Anniemieki:

geweldig levien..jij op een orientaal feestje hahaha sorry ..lijkt me heel leuk allemaal ik ga pasqualie opzoeken op 26 april! kussen

• 05 Maart 2007 - 17:27

Soliet En Rich:

he bedankt voor je speciale picture. haha. verjaardag was erg gezellie heb een gourmet stel, cadeaubonnen van pipoos, etos en douglas, geld en chocolade gekregen. heb brie over en portsalute maar ja jij was er niet om het op te eten haha. Gelukkig dat je in griekenland mag blijven. gaan wij binnen kort onze vakantie boeken. groetjes en tot snel.

• 05 Maart 2007 - 17:53

Pasquale:

Halkidiki!
    Dat bestaat niet hoor WHAHA!!!!!!
    He aap, je hebt het maar druk! Essays zijn wel ideaal. Ik moet voor morgen me eerste opdracht IN HET FUCKING SPAANS maken. Het boek is in engels dus dat is relaxed maar ja dat typen is wat vervelender. Nou kan ik wel wat mensen bellen maar daar heb ik geen zin in.
    Nou, je bent ALTIJD welkom. Als je dat maar weet!
    KUSSIE

• 06 Maart 2007 - 08:20

Elise:

ha die leviniki, gelukkig voor jou dat je in griekenland kan blijven! :) Anders was je weer terug in dit gekke regenland ;)
    Heerlijk zeg, al naar het strand gaan, de zee is zeker nog btje te koud of niet??

Dikke kus!! eliesje

• 06 Maart 2007 - 21:12

Mamsie:

hoi kiddie je moet zeker doorgaan met het maken van zandsculpturen...je hebt weer een verborgen talent ontdekt he. Het zal wel even niet mee vallen dat je nu ook tijd moet maken voor het volgen van je lessen enzo ...maarja het is beter als naar huis gaan moetje maar denken...wij zitten nog wel te wachten op fotos van die ikeagepimpte kamer hoor ,,,,stiknieuwschierig zijn we...
    kussies mam

• 07 Maart 2007 - 19:52

Mark:

Goeie shit Levinia!

• 10 Maart 2007 - 13:41

Jardie:

levien, doe je best en bel eens op als je zin hebt!haha.

lieve groetjes jard

• 14 Maart 2007 - 05:50

Madelon:

Hee Levien!!

Wat een fantastische verhalen/foto's! Je had me niet toegevoegd op je lijstje dus zat maar te wachten op dat eerste bericht :-S Fijn dat alles zo leuk is, hier in Sydney kan het ook niet stuk! Heb zelfs op Olympisch hockeyveld gespeeld! Heb ff gecheckt en we hebben een 8 voor new media! Wat een nerds zijn we toch ;-)..

Zal je verhalen bijhouden nu ik mezelf aan je mail lijssie heb toegevoegd!

Dikke kus Lon

• 14 Maart 2007 - 05:51

Madelon:

Heeft Kayleigh ook een journal??