thessaloniki - Reisverslag uit Thessaloniki, Griekenland van Levinia Arkel - WaarBenJij.nu thessaloniki - Reisverslag uit Thessaloniki, Griekenland van Levinia Arkel - WaarBenJij.nu

thessaloniki

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Levinia

01 Maart 2007 | Griekenland, Thessaloniki

Hoi hoi,
zo mijn eerste weekje thessaloniki is al weer voorbij. Het was een vermoeiende maar geslaagde week. Het huis Matsi is echt leuk om te wonen. De mensen die ik hier ontmoet heb zijn leuk en gezellig. Het was vooral een stapweek eigenlijk.

Mijn eerste avondje uit in Thessaloniki deed me eigenlijk niet veel goeds beloven. We sjokte met ze allen, na een keuken feestje, richting x-club. De naam zegt eigenlijk al genoeg en ik heb dus flink op sjakira staan dansen. Niet echt mijn muziek maar na al die ouzo deed dat er eigenlijk niet meer toe. Tot mijn grote verbazing werd er later op de avond wel electro en drum and base gedraaid.

De 2e stapavond (op een dinsdag)bevond ik me in een heuse griekse bar. Die grieken gaan iedere avond uit maar weten echt niet wat dansen is! Wij als erasmus studentjes hebben wel lekker staan swingen op alle griekse deuntjes.

Woensdag was eidelijk weer een mooie dag. Onze Franse matsi vrienden namen ons mee naar de boven stad. Dit heeft echt mijn hele beeld van thessaloniki veranderd het is daar zo ontzettend mooi. Na het fort en de oude stadsmuur en alles te hebben bekeken hebben we als een schattig gezinnetje op de boulevard van de zonsondergang genoten.

Tot nu toe vermaak ik me dus prima. Laat me ook ff weten hoe het allemaal met jullie gaat.

kalispera!

  • 01 Maart 2007 - 18:27

    Solietje En Riesie:

    hey fiepy hier alles goed. Ik ben Bijna Jarig. nu een weekje vakantie en woensdag naar duitsland en dan snowborden. gister skiekleding gekocht allebei met super korting. weet je al wat over je lessen?? nou verder geenbijzonderheden geloof ik. hier is het pis weer met af en toe een zonnetje dat erg lekker is. groetjes

  • 01 Maart 2007 - 18:27

    Deborah:

    ey vette foto,s echt leuk jho maar ik zie dat het weer soms niet mee zit en soms wel maar echt tof dat je daar ben dikke kus ons allemaal uit nederland

  • 01 Maart 2007 - 18:28

    Donja:

    Hey Leviniaatje :D Wat leuk dat ik je net op msn heb gesproken!! Jammer dat het zo kort was... :(
    Nou ik zal je het nog een keer vertellen voordat je het vergeet: IK HEB MIJN RIJBEWIJS, JOEHOEEEE!!!

    Wat k*t zeg dat je nog steeds niet naar school kan! Maarja, zo'n 'stap-weekje' is natuurlijk ook niet verkeerd :D Al wat leuks gezien/gescoord? ;)

    Liefs Donnie

  • 01 Maart 2007 - 18:41

    Eliesjuuuhh:

    Yo leviniki ;)
    Lekker hoor zo'n weekie stappen :D nog steeds geen school dus??
    Die foto's zijn mooi echt supers, vooral die zonsondergang!!

    Hierzo alles goed, smerig weer en lekker 2 vrije dagen gehad.
    Naar Ikea geweest en een tafel gekocht :D
    Ik mis je wel al hoor!! Heb vandaag foto's afgedrukt en opgehangen :D

    dikke smak smak van elise

  • 01 Maart 2007 - 21:19

    Pasqualuhhhh:

    HAHA.. Die bewuste dinsdagnacht vergeet ik godver nooit meer!

    En die foto.. Dat is hem he, mr easy going. Jammer joh!

    Nou wil je weten hoe het mij gaat: hou je vast.. daar komt een ESSAY.
    Grappie.
    Love you!
    PS: Woody en Spike krijgen er een broertje/zusje bij. GRAPPUGGGGG

  • 03 Maart 2007 - 22:13

    Miek:

    Levien!
    Klinkt weer goed, mooie zonsondergang foto's.
    geniet ervan. Kusje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Thessaloniki

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Juni 2007

Sofia enzo

12 Mei 2007

Istanbul

25 April 2007

Insel hoppen deel 2

09 April 2007

Insel hoppen

02 April 2007

School e.d.
Levinia

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 14977

Voorgaande reizen:

07 Februari 2007 - 07 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: