Einde van de trip - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Levinia Arkel - WaarBenJij.nu Einde van de trip - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Levinia Arkel - WaarBenJij.nu

Einde van de trip

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Levinia

17 Februari 2007 | Griekenland, Athene

Johoeeee!
Daar zit ik dan in Athene, nog 2 daagjes en dan op naar thessaloniki!
We hebben nog 2 super relaxte dagen in Nafplio gehad, wat een mooi stadje is dat zeg! De eerste dag(14-02)hebben we 999 treden getrotseerd, op naar het fort. Uiteraard hadden we hier geweldig uitzicht, wat ons weer de nodige Kodak momentjes bezorgde. De weg naar boven was eigenlijk veel relaxter dan de weg naar beneden. Dat was echt een aanslag op m'n kuiten.

In de middag zijn we heerlijk naar het strandje van Nafplio gegaan. Bijna verlaten, op een paar vervelende jongens en een handkussende oude man na. Toen we de mannetjes zat waren besloten we langs de kust te lopen om het 2e fort van Nafplio heen. Beetje jammer dat we als honing voor de bijtjes achtervolgt werden door de mannetjes. Savond's heerlijk een wijntje genuttigd, in een van de loungebanken aan zee, bij de heater op het terras.

De volgende dag(15-02) zijn we naar Epidaurus gegaan. Hier staat nog een mooi theater en nog een hoopje stenen van opgravingen. Die stenen zien er eigenlijk uit of ze er gewoon neergelegd zijn om geld te verdienen! In het theater ontmoeten we jorge en sergiou. Twee aardige spanjaarden, de een architect de ander geschiedenis leraar. Kijk daar heb je nog eens wat aan! Ik weet precies hoe het theater in elkaar zit en de 12 meter regel over de geluidssterkte! Dit worden onze freunden voor de rest van de dag.

S'avonds nemen we afscheid en pakken wij de bus richting Athene. Ik geef de knullen afstandelijk een hand...waarop volgt: 'well in spain we gave 2 kisses!' Nou vooruit dan maar. Ssst in Nederland geven we er 3.

Nu in Athene(16-02)!Lekker geshopt gister! Alles kost hier 3 euro! Echt relaxt het is hartstikke uitverkoop.Savond wezen stapen met 2 oostenrijkers. Bleken nogal versierders.. helaas. Maar ze kenden een heel tof grieks meisje die ons meenam naar een heel gezellige bar! Dus misschien hebben we gelijk een adresje voor de zomer in Athene. Na 3 halve liter bier ben ik met me voet in een rioolput gevallen en brak ik de goordijnstok in het hostel doormidden! Wat een gezelligheid in Athene;) Gelukkig was een lieve lach genoeg om niet te hoeven dokken...
Straks gaan we naar de akropolis voor de zoveelstekeer site seehen!

kussies levien

  • 17 Februari 2007 - 15:39

    Zusje:

    zozo wat een lang verhaal. fijn hoor al die mannen. wel een geweldige week. niet te geloven levien je moet ook altijd weer iets kapot maken he!!
    en u van mij krijg je we wel 3 XXX

  • 17 Februari 2007 - 15:39

    Zusje:

    zozo wat een lang verhaal. fijn hoor al die mannen. wel een geweldige week. niet te geloven levien je moet ook altijd weer iets kapot maken he!!
    en u van mij krijg je we wel 3 XXX

  • 17 Februari 2007 - 15:40

    Soliet:

    sorry de kat vond het nodig om het berichtje 2 keer te plaatsen!!!

  • 18 Februari 2007 - 11:21

    PASQUALE :

    Ach gut Levien! Wat mis ik ons! HAHA! Heb je wel Spaans gepraat met Jorge en Javier? MUHAHAHA en oh je bent gelukkig nog steeds zo lekker onhandig I LOVE IT!
    Die mannen hier zijn ook verschrikkelijk. Ik gister tijdens het joggen.. Iemand zat zich gewoon te bevredigen en hij was totally not ashamed! Ik wel dus ik heb nog nooit zo hard gelopen. 999 treden. Maak er dan godverdomme 1000 van. WHAHA. Ik zou expres nog een trapje omhoog gelopen hebben. Gewoonom 1000 treden te hebben gelopen. HA!

    "ALLES KOST HIER 3 EURO" Zo ken ik je weer! HAHAHA

    Ik had gister een feest met Spaanse doktoren. Ik dhad me koker rok aan maar na een fles rode wijn, 3 wodka cola en geloof ook wel wat gin tonic van Jon tussendoor (OOPS dat was echt heel aso ik pakte de hele tijd zijn glas whaha ah ik was weer vreselijk) was mijn rok tot op mn knie getransformeerd tot een mini rok.

    Nou dat is weer een heel verhaal!!!

    We mailen nog en kga nu lekker je fotos bekijken knap kind!


  • 19 Februari 2007 - 12:41

    Jardie:

    Wat ik dus zei,leuk hoor mij smsjes sturen met je dronken kop.ga zo door!
    veel liefs en kusjes

  • 19 Februari 2007 - 12:47

    Eliesje:

    Hee Levientje!
    Leuk die foto's erbij :D Wat een uitzichten echt mooi!!

    haha met je voet in een rioolput... ik zie het al voor me ;)
    Ik ga nog maar eens een weekje vakantie vieren en dan weer flink aan de bak.

    Toedeloe! xxx elise

  • 19 Februari 2007 - 19:09

    Irene:

    Levien! Geil wijffie! Ik reageer nu pas op al je belevenissen (wel met het schaamrood op de kaken, dus dat zit wel goed). Geweldige verhalen, prachtige foto's blablabla. Nee schatje, het klinkt heel leuk allemaal!
    Wat ik me wel afvraag, en dat dit aan je vorige verhaal gerelateerd is negeren we even, is hoe jij het presteert om in godverdomd Griekenland met een puntzak friet te gaan lopen! Blend in suf mens!
    Nou dit was het weer, ik denk niet dat je dit berichtje gaat waarderen, maar daar gaat het niet om! (oh niet?)

    Kus Ireen

  • 20 Februari 2007 - 18:36

    Peetje:

    nou nou jij maakt heel wat mee zeg. Ik hoop voor je dat je een fijne en leerzame tijd zult hebben.Let je wel een beetje op dat je niet nog meer kapot maakt!!groetjesxxx

  • 22 Februari 2007 - 11:01

    Wil En Jan:

    Leuk een toeristisch tripje door Griekenland zonder toeristen! Mooie verhalen!
    Groetjes .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Juni 2007

Sofia enzo

12 Mei 2007

Istanbul

25 April 2007

Insel hoppen deel 2

09 April 2007

Insel hoppen

02 April 2007

School e.d.
Levinia

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 14975

Voorgaande reizen:

07 Februari 2007 - 07 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: